Rallylydnad nybörjare

Kursen är fulltecknad!

Förkunskapskrav: Valpkurs eller motsvarande kurs eller kunskaper. Hunden ska kunna sitta vid förarens sida och ha kontakt.

Anmälan till: sandra.l.instruktor@gmail.com

Start 6 augusti 13:00-15:15

Resterande gånger:
13 augusti: 13:00-14:30

27 Augusti: 13:00-14:30

3 september: 13:00-14:30

Första gången börjar vi med 1 timme teori inomhus och går sedan ut och kör korta slingor.

Instruktör Sandra Lidén samt medhjälpare Liselott Lidén

Minst 4, max 6 deltagare

Kostnad: 585 kr, sista betalning 26 juli

BG: 364-4549
Swish:1235931381

Märk betalning med Rallylydnad SL, ditt namn samt SBK medlemsnummer

Anmälan till mail: sandra.l.instruktor@gmail.com

För icke medlemmar gå in på länken under och anmäl medlemskap/familjemedlem

“Rallylydnaden bygger på glädje och samarbete och ger dig och din hund en bättre kontakt. Rallylydnad är inget som ska gå fort utan det är hundföraren som guidar sin hund genom en bana med skyltar. Det ska vara roligt, stärka samarbetet och öka kontakten mellan dig som förare och din hund. Det är lite av en blandning mellan traditionell lydnad och freestyle.

Passar både ung som gammal.”

Ta med egen vattenskål till din hund. Vi har alla våra hundar vaccinerade men skyddet mot exempelvis kennelhosta är inte hundra procentigt. Vatten finns på klubben

Välkomna önskar Sandra och Liselott