Workshop ”FRÅN plan TILL PLAN”

Tillfällen att diskutera allt från träningsplan till tävlingsplan. Hundträning ska vara kul och inspirerande!

Hur blir jag tryggare i samarbetet med min hund både i min träning och på tävling. Hur lägger jag mitt träningspussel så att det funkar på tävling.

Anmälan till anette.jarl@hotmail.com senast 25 mars. Kostnad 850 kr inkl boken. Läs mer nedan.

Svalövs Brukshundklubb anordnar en workshop på 4 gånger med Helene Lindströms bok
”FRÅN plan TILL PLAN” som utgångspunkt.
Vi kommer utgå från fyra olika ämnen:
1. Planering
2. Momentsäkerhet
3. Tävlingsträning
4. Mental träning

Det här är en workshop där vi diskuterar olika tankar och strategier utifrån ämnet för dagen.
Det kommer inte bli någon praktisk hundträning.

Jag, Anette Jarl, kommer hålla i det hela men det är ni själva som aktivt ska delta i diskussionen med synpunkter, erfarenheter och idéer.

Jag själv gått kurs för Helene under ett års tid där vi träffades en gång per kvartal. Vi har haft denna bok som grund för våra diskussioner. Det har gett mig en bättre struktur på min träning med min hund Duva samtidigt som jag är tryggare när jag kommer ut på tävlingsplan.

Vi träffas i klubbstugan mellan kl 18:30 -20:00 under fyra tisdagar i mars (5/3, 12/3, 19/3 och 26/3). Minimum antal deltagare 4 st.

Info om hur ni betalar in kursavgiften kommer via mail i en bekräftelse att ni kommit med. Medlemsavgift i Svalövs Brukshundklubb krävs.
Om du inte är medlem i vår klubb gå in på SBK´s hemsida och teckna ett medlemskap i Svalövs Brukshundklubb, https//www.brukshundklubben.se/bli-medlem/