Enkätundersökning

Denna enkät kommer att vara aktiv under två månader. Efter den sista september går det inte längre att svara på den.

Styrelsen vill gärna ha in dina svar på enkäten för att kunna se vad som är  högst prioriterat för dig som medlem. När du har fyllt i enkäten, glöm inte att klicka på knappen”Skicka in enkäten” längst ner då vi annars inte kan se vad du har svarat.

Stort tack för att just du medverkar!

Här behöver du välja det som är absolut viktigast för dig.
Här kan du välja flera alternativ.
Skriv gärna några rader om vad. Det kan ju finnas andra saker du är intresserad av också, exempelvis Utöver kurser är det kanske något annat du brinner för, t ex barn och hund, uppvisningar, promenader m.m. Berätta!.
Här kan du välja flera alternativ. Om du är medlem så hämtar vi din e-postadress från SBK medlem. Så tänk på att den måste vara uppdaterad där.
Här väljer du ett alternativ. Idag informeras på facebook, hemsida och ibland via medlemsmail där din e-postadress hämtas från SBK medlem. Så tänk på att den måste vara uppdaterad där.
Här kan du välja flera alternativ.
Om du känner att du vill bidra, eller andra kan bidra, på något annat sätt. Berätta gärna! Lämna gärna en e-postadress om du vill bli kontaktad om att hjälpa till!