Inofficiell Rallylydnads tävling

Tävlingen är fulltecknad och det går inte längre att anmäla sig.

Som en del i Josefin Berglunds domaraspirantsutbildning i rallylydnad inbjuder Svalövs brukshundklubb till Inofficiell rallylydnadstävling den 23 juli.

Vid frågor eller om ni inte hittar kontakta Josefin på telefon 070-2770991

Nybörjarklass, minst 20 deltagare
Avancerad klass, minst 20 deltagare
Domare: Josefin Berglund
Överdomare och observatör: Carina Thulin

Anmälan med namn på dig och din hund och vilken klass skickas till:  josefin.berglund79.jb@gmail.com, ange Rallylydnad, datum och klass.
Kostnad 50 kr via swish till 123 593 13 81 senast 16/7
Plats: Svalövs Brukshundklubb, Se https://svalovsbrukshundklubb.com/kontakta-oss/ längst ner för vägbeskrivning

Samling och registrering för nybörjarklass 8.30, Start ca 9.00 och prisutdelning efter avslutad klass

Samling och registrering för avancerad klass 12.30, start ca. 13.00 och prisutdelning efter avslutad klass.

Lottning för startordning sker på plats innan varje klass och man kan göra flera starter med samma hund.

Tänk på att ta med egen vattenskål, vatten finns på klubben.

Obs: Löptikar är ej tillåtet

Cafeterian kommer vara öppen under tävlingen, observera att vi är en kontantfri brukshundklubb