Årsmöte i Svalövs Brukshundklubb 2021 den 15 februari kl 19.00!

Härmed kallas till ordinarie Årsmöte i Svalövs Brukshundklubb 2021 den 15 februari kl 19.00! Årsmöteshandlingar kommer vara uppe på hemsidan senast 31 januari. Senaste anmälan 10 februari. Det innebär också att verksamhet som allmän träning är inställd den dagen.

Årsmötet kommer p g a pandemin att hållas digitalt via Zoom. Har du inte Zoom kan det laddas ner när du fått kallelsen. Anmälan sker via mail till ordforande@svalovsbrukshundklubb.com. Ange namn och den mailadress du vill bli inbjuden på. Mötet smyger igång ca 18.30 så att vi kan fixa de flesta tekniska problem innan mötet börjar.

Jag kommer också anordna ett test-möte 2 februari kl 18.30. Då kan den som vill prova att gå in på mötet. Anmälan precis som ovan! Björn Stenmark är med som teknisk support.

Jag är själv inte väldigt van vid Zoom så det kommer bli en utmaning!

Jonas Lundén

PS

En kort instruktion hur du laddar ner Zoom:

Om du klickar på länken i inbjudan så kommer du till en hemsida där en fil ska laddas ner. Det är för att kunna använda zoom på datorn. Spara filen och kör den. Klicka på “Yes” i rutan som kommer upp. Ange ditt namn, exempelvis “Björn”.

Du måste även godkänna villkoren genom att klicka på “I agree”. Skulle du inte ha någon mikrofon på datorn kan du klicka på “Call me” och ange ditt telefonnummer så rings du upp och kan prata i mötet.