Medhjälparpoäng

Som medlem i Svalövsbrukshundklubb kan du från och med 1 april 2019 samla medhjälparpoäng varje gång du hjälper till med planerade aktiviteter på klubben. Dessa poängen kan du använda som del betalningar på våra hundrelaterade aktiviteter t.ex. kurser.

Här får alla våra medlemmar chansen att vara delaktiga i klubbens aktiviteter, utveckling och sammanhållning samtidigt som man samlar poäng för att använda till t.ex. någon rolig kurs eller lärorik litteratur m.m.

Alla medlemmar kan samla dessa poäng, det ända du behöver göra är att dyka upp under våra planerade aktiviteter på klubben, hjälpa till så länge du kan sen fyller en ansvarig på plats i ditt personliga poängkort. Har du inte ett poängkort finns det på klubben eller så kan du printa ut själv med länken nedan.

Mer information om poängsystemet och poängkortet hittar du via länkarna.

Poängsystem

Personligt poängkort